Followers


Sunday, October 16, 2011

Montague Keen - August 7, 2011


August 7, 2011



Zvršetci nikada nisu lagani, moja draga, stoga je razumljivo da oni koji su kontrolirali vašu Zemlju i koji su vjerovali da samo oni moraju imati moć, borit će se do samoga kraja da bi zadržali ono za što vjeruju da je im pripada. To da ne pripradaju na Zemlju postaje sve očitije svakoga dana kako se ljudi bude. Zapamtite, uvijek morate izbaciti smeće da bi se napravilo mjesta za Novo. Vjerujte mi, sve je na svome mjestu, mi smo pozicionirali ljude po cijeloj Zemlji i oni su spremni. Kada im damo do znak, oni će se razotkriti. Mi smo, također, planirali ovaj trenutak s osobitom pažnjom. Mnogo dugujemo tim hrabrim dušama koje su bile spremne ustati i govoriti istinu.

Ništa ne prolazi nezapaženo s ove strane života. Mi smo dobro pripremljeni. Ne kažem da će biti lako – bit će jako bolno za nekoga. Ali vi ste poduzeli korake za promjenu vaše planete, da bi je spasili iz pandži Zlih. Vi pitate, da li bi oni trebali očekivati milost? Da li će se oni pokajati? Mnogi će uvidjeti pogreške na svome putu i tražiti oprost. Dali smo im vremena da odustanu od svojih zlih planova i da uvježbaju svoju slobodnu volju.

Pravi ljudi su okupljeni tako da oni mogu očekivati naš dolazak. Mi ne želimo šokirati nikoga, stoga vas molimo da budete spremni primiti nas, kao i one s drugih planeta koji su nam pomagali da osujetimo zle planove Intrige. Njihov pokvareni bankovni sistem se raspada; oni se ne mogu sakriti od nas. Mi promatramo njihove misli kao i njihova djela. Mi ne trebamo poznavati jezik da bismo to mogli činiti. Mnogo je prednosti biti u Duhu; mi smo nepromatrani. Brave i ključevi nas ne mogu spriječiti da vidimo ono što je potrebno. Ne postoji skrovište.

Znate za mnoge Centre koji se opremaju tako da oni koji su vjerovali da će Iluzija potrajati, mogu primiti potrebnu pomoć da bi mogli napredovati. Kako sva mjesta moći propadaju i tonu – konačno izložena tako da vaš svijet može vidjeti što su zapravo – bit će to za neke vrijeme velike zbunjenosti i straha. Iscjeljenja će biti potrebna. Bit će dostupna svima kojima će trebati. Za mnoge od vas, ovo će biti uzbudljiva realizacija svega što ste vjerovali da će se dogoditi. U okruženju tame, vi ste branili istinu i integritet.

Nas je 12 u Mreži. Srela si nas, moja draga, i znaš da dolazimo u miru da bismo spasili planet. Postoje i devetorica koji su bitan dio ove Tranzicije. Neki su već na Zemlji i provode naše planove; neki su preuzeli ljudski oblik i kreću se među vama neprimjećeni. Oni su prepoznati samo od onih koji znaju na duhovnom nivou tko su oni.

Postoje i oni koji uzimaju ljudsko obličje iz zlih namjera. Oni pokušavaju spriječiti napredak prema Svjetlu. Ti si, moja draga, došla u kontakt s njima, vidjela si njihovu promjenu oblika. Znam da, iako se sve odigravalo pred tvojim očima, teško je to pojmiti. Oni se pretvaraju da su prijateljski raspoloženi, ali su im namjere posve drugačije. Vaš svijet je mješavina Dobra i Zla. Postoje oni koji se prikazuju kao čisti i dobri, a čija je jedina životna svrha da unište vaše duše i da vas odvedu u dubine tmine, dok cijelo vrijeme propovijedaju ljubav i mir. Njihovi dvostruki životi su otkriveni. Strah koji su usadili u nevine bit će odstranjen i zamijenjen ljubavlju i prihvaćenjem. Ovaj mjesec, kolovoz, je važan. Mnogo toga će se dogoditi: nešto dobrog, nešto uzbunjujućeg i tužnog. Nikada ne gubite iz vida krajnji rezultat. Vas je mnogo, njih je malo. Zajedno, mi ćemo slaviti pobjedu. Neka vam ljubav bude zvijezda vodilja.

Veronica i ja bismo željeli zahvaliti svima vama koji ste joj poslali svoju ljubav i najljepše želje iz mnogih krajeva svijeta. Teška su vremena, boriti se sa bolešću i održavati korak s mnogim tjelesnim promjenama koje su nužne prije nego je postignuta cjelovita svjesnost. Vi ste svi dio našeg tima na Zemlji. Svaka misao ima energiju, tako da je slanje dobrih želja onima manje sretnima važno. Naš rad će dokinuti siromaštvo. Svi će ljudi imati jednako. Države više neće biti pljačkane i držane u siromaštvu. Puške i tenkovi više neće postojati u velikom nacrtu stvari i ubijanje će prestati zauvijek.

Radujem se upoznavanju s vama kada se vratim. Želim vam osobno zahvaliti za vaše povjerenje i vjeru u mene. Veronica mi je vjerovala od trenutka kad smo se sreli. Iako je bila napadana i ismijavana, ona nije nikada, čak ni na jedan trenutak, sumnjala da će naš projek biti uspješno proveden. Ljubav i povjerenje koje smo dijelili za života i koje nastavljamo dijeliti, važno je i neophodno da bi smo mogli nastaviti raditi zajedno.

Novi Početak čeka sve na Zemlji. Budite hrabri! Očistite sve tragove Tamne Pomutnje zauvijek.

Moja draga, uvijek sam s tobom. Tvoj voljeni, Monty.

Prevela s engleskog: Nana

Prevela s engleskog: Željka - Civilizacija Svjetlosti


No comments:

Post a Comment

interview

interview



Predstojeći uhićenja Smutnje