Followers


Sunday, October 16, 2011

Montague Keen - September 25, 2011


September 25, 2011




Veronika, moja draga, čuje se plač diljem vašeg svijeta za istinom i pravdom. Na nesreću ljudi ne žele uvijek prihvatiti pravu istinu jer se ne uklapa u ono što vjeruju da je istina. Prvo, mora se razumjeti da vaša povijest ne prikazuje istinitu sliku, niti približno, te tako uzrokuje veliku zbrku u umovima mnogih. Istina postoji ukoliko vam je stalo pronaći je. Ja sam to činio posljednjih godina mog posljednjeg života. Ja jesam pronašao istinu. Shvatio sam da je sve što sam prihvaćao kao činjenice bile puke izmišljotine, čija je jedina svrha da se porobi čovječanstvo. Sve što vam je potrebno jest zdrav razum da uvidite da sve ono što vam je nametnuto jest potpuno izmišljeno. Vi biste mogli razumjeti primitivnog čovjeka da to prihvaća; ali sada, kada je istraživati lako, ne postoje izgovori za prihvaćanje svega toga. Da, znam draga moja, da zvjerski napadaju one koji propitkuju njihovu “istinu“. Jedina istina koju trebate slijediti je BESKRAJNA LJUBAV JEST JEDINA ISTINA, SVE OSTALO JE ILUZIJA.

Dobro je znati da čak i u “smrti“ moje riječi služe otvaranju umova. Bila si ugodno iznenađena vidjeti, istaknuto preko ekrana na predavanju Davea Patricksa na temu Francisa Bacona, “Ništa nije onakvim kakvim se čini“. Montague Keen, naš posao ne prolazi nezamijećen!

Kako se budite iz kontrolnog sustava, vi osjećate ljubav koja svakim danom postaje sve moćnija. Prvo, morate naučiti da voljeti i prihvaćati sebe. Nemojte se kažnjavati jer ne živite onako kako to drugi očekuju od vas. Pogledajte u ogledalo, otvorite se Biću Svjetlosti koje tamo vidite. Ljubite i prihvatite ga i primjetit ćete da nova vaša osoba cvjeta pred vašim očima. Vaša okolina će odgovoriti na ljubav tog Bića Svjetla koje proicirate u svijet. Samo onda kada vidite ljubav i svjetlo u drugima, uvidjet ćete da je rat uvijek pogrešan. Ne možete nauditi onima koje volite i poštujete. Znajte da se i oni, također, bore brinući se za svoje voljene. Nije lako naučiti lekciju koji morate naučiti na Zemlji. Draga, ti i predobro znaš, kako sam ja morao patiti zbog svojih uvjerenja. Nikada nisam zadrhtao ili se ispričao, jer sam u svojoj duši znao da sam u pravu u uvjerenjima koje sam imao. Pogledaj u svoje više ja, imaš sve odgovore duboko unutar svoje duše. Sjećanja na sve prošle živote su tamo, spremna da ih se primjeni, kad god trebaš razumjeti zašto se od tebe traži da obaviš određene projekte. Ti nisi samo osoba koja jesi u ovom životu. Ti si toliko više od toga.

Pokušaj se odvojiti od kritika drugih koji ne vidiš oči u oči. Oni mogu imati drugačije poglede. To ne znači da su u krivu. Ljudi gledaju na stvari kako im je najugodnije. Postoje mnogi različiti pogledi na to kako će se Prijelaz odraziti na ljude. Bit će različito u različitim dijelovima svijeta. No, jedna je stvar apsolutno jasna: promijenit će svakoga. Najvažnija stvar koju moraš zapamtiti jest – nemoj se bojati – to je ono što želi Tamna Smutnja. Vjeruj da će svatko od vas pozdraviti ljubav i svjetlost koja će vam doći i znaj, da bi ušli u petu dimenziju, to su vrata kroz koja svi morate proći.

Vidjet ćete u svojim Vijestima da sada sa oklijevanjem prihvaćaju da je bankovni sustav okončan. Neki od vas u potpunosti razumiju razmjere korupcije već samo u bankarstvu. Tako su uništili cijele zemlje. Stvorili su siromaštvo i patnju kad god i gdje god su odabrali to učiniti. No, njihova skrovišta su uništena. Oni se moraju suočiti sa posljedicama svojih djela. Oni će se suočiti sa njihovom karmom. Dano im je nekoliko prilika da se iskupe, ali su ih odbili.

Zavjesa će se podignuti, sve će biti otkriveno. Ljubav, harmonija i mir će postati standard. Sve što vas je kontroliralo će nestati. Energija ljubavi će sve promijeniti. Novac više nikada, ikada, neće moći uništavati živote. Bit će obilja za sve. Zapanjuje te kako svi pravi ljudi dolaze u prvi plan. Rekao sam ti da ih ne moraš tražiti, oni će doći k tebi. Univerzum zna što je potrebno. Mi uživamo voditi tebe i C, brinuti se o vama, te, kada je nužno, energizirati određene objekte. Tada iz prve ruke možeš vidjeti kako se vrata otvaraju i istina teče iz svih smjerova. Pokušajte gledati ljubav u svakome i svemu oko vas. Neka sve što činite bude ljubav, bude učinjeno u ime ljubavi. Kada imate pravu ljubav u svome životu, tada imate sve.

Uništenje kontrolnog sustava je prilično uznapredovalo. Više ne morate dugo čekati. Životinjsko carstvo će na Prijelaz bolje reagirati nego ljudi. Životinje su održale svoju vezu sa pulsom Majke Zemlje. Samo morate gledati kako oni znaju kada se preseliti na uzvisine kada se sprema tsunami. Nitko im ne treba reći, one znaju instinktivno. Ljudska veza sa Majkom Zemljom je namjerno prekinuta u svrhu kontrole; no, ne brinite, bit će obnovljena. Vi ćete se, također, povezati sa vašom braćom s drugih planeta. Uživat ćete u velikom planiranom ponovnom susretu. Živite u zanimljivim vremenima. Opustite se i uživajte u izlasku iz tama koja vam je bila nametnuta. Uđite u budućnost doživljenu samo u snovima.

Moja draga, imaš mnogo toga za pripremiti. Bit ću uz tebe.

Tvoj voljeni, Monty.

prevela s engleskog : Marijana Pontoni

Prevela s engleskog: Željka - Civilizacija Svjetlosti


No comments:

Post a Comment

interview

interview



Predstojeći uhićenja Smutnje