Followers


Tuesday, September 8, 2015

Hrvatski -- Montague Keen - 8. rujna 2015

Montague Keen - 8. rujna 2015


Pravi ljudi izranjaju na površinu u cijelom svijetu koji su spremni i voljni dijeliti svoje znanje s čovječanstvom. Oni su pripremali i istraživali kako se nositi s bilo čim što kabala radi, njenim planovima i nadom za uništenje čovječanstva i struktura njegovog postojanja na Zemlji. Budite pripremljeni za mogućnost bilo kakvog kaosa. Hranu i vodu morate imati blizu ako vam zatrebaju. Kabala je zauzeta gomilanjem svega što im može zatrebati. Oni se nadaju izbjeći kaos i onda početi ponovno, sa samo nekoliko pokornih ljudi da im služe. To je njihov veliki san preuzimanja. Oni će pokazati svoju ruku u Americi, kad se papa pridruži drugima koji također služe kabali, u ovom mjesecu rujnu. Nemojte biti zavedeni njihovim LAŽNIM OBEĆANJIMA.

Sada se vi budite na njihove planove. Morate se usredotočiti na vaš opstanak i opstanak ljudske rase. Nedajte se zavesti od onih koji su dobro upućeni u stvaranje STRAHA u vama. Isti ljudi upravljaju svim religijama, svim vladama, i svim bankama itd; sve što je učinilo da život na Zemlji bude takva borba za opstanak. Kako biste mogli vjerovati bilo čemu što oni kažu. Oni su izbrisali milijune vas, kroz ilegalne ratove, glad, i holokaust u Irskoj, koji su organizirali i nadgledali isusovci. Kako bi mogli imati povjerenja u te ljude. Pogledajte njihove zapise. To ne bi bilo lijepo čitanje. Chris Everard, iz ENIGMA FILMS, napravio je izvrsno istraživanje na ovu temu. On je stvorio djelo koje treba pročitati i koje trebaju pozdraviti svi koji traže istinu. Kad saznate što je on otkrio, to će vam otvoriti oči za istinu koja je bila skrivena od vas. Preklinjem vas da odvojite vremena za čitanje ovog djela. Znajući ove informacije možete spasiti svoj život i spriječiti izumiranje ljudske rase na Zemlji. 

Nema vremena za oklijevanje. Vrijeme je da se pripremite za akciju koja će vam omogućiti da se bavite s bilo čim se morate nositi, za opstanak ljudske rase. Ja sam vam rekao, mnogo puta, da je mjesec rujan taj kada će kabala pokazati svoju ruku. Svakodnevo svjedočite borbi čovječanstva za svoj opstanak na obalama Europe. Ti ljudi su namjerno raseljeni ratom, kako bi se uzrokovala PATNJA i BOL, ENERGIJA koja DAJE KABALI ENERGIJU ZA PREUZIMANJE ZEMLJE. Zapamtite, vaša patnja i bol su KISIK koji im treba da bi postojali na Zemlji. Oni trebaju puno toga da bi preuzeli Zemlju i uništili čovječanstvo.

Mala djeca koju oni žrtvuju, više im ne proizvode dovoljno kisika za njihove planove! Kabala ne pokazuje milost.Oni za to nisu sposobni. Oni vas preziru, i oni koriste vas kako bi zaštitili sebe. Toliko mnogo vas se vratilo na Zemlju posebno zbog ove tranzicije, tako da morate podržati jedni druge. Novac vam neće kupiti zaštitu od kabale. Oni vas ne žele, tako da ne mislite da možete kupiti svoj opstanak. Oni su uspješno varali čovječanstvo stotinama godina. Vi se tek sada budite na to. Imate veliki zaostatak koji trebate nadoknaditi. Pogledajte oko sebe: kome vjerujete? Ništa nije onako kako se čini. Kabala ima kontrolu nad svime toliko dugo i sve je posloženo protiv vas. 

Udružite se i vi ih možete pobijediti. Oni ne mogu preuzeti 99% vas. Kad se oni koji služe kabali i drže ih u kontroli, probude, kao što su oni u vojsci, policiji, i vladama, tada ćete vidjeti kako kabala posrče i nestaje sa Zemlje. Zapamtite, NE POSTOJI PAKAO. Samo ZAO UM može stvoriti takvo mjesto. Bog ljubavi, Izvor, nikad ne bi mogao sisliti takvu patnju za svoje ljude. Deset zapovjedi su LAŽNA kreacija kabale, kako bi osigurali da vas mogu držati pod kontrolom. NIJE BILO NIKAKVOG KRIŽA, niti RASPEĆA. Sve to je stvoreno da bi vas se kontroliralo, a sve je TEMELJENO NA LAŽIMA. Postojao je KRIST, koji je hodao Zemljom. Njega nije rodila žena, a on je uzašao kada je bilo njegovo vrijeme za odlazak. Nije bilo IZMIŠLJENOG ROĐENJA u Bethlehemu, NITI RASPEĆA; bila je to priča, izmišljena da zarobi vašu maštu i da bude instrument vaše kontrole.

Ljudi koji su to učinili, ne pripadaju ljudskoj rasi. Oni ne suosjećaju sa čovječanstvom. Oni služe samo sebi. Njihov cilj je izbrisati ljudsku rasu, ostavljajući samo nekolicinu da im služe. Veronika predobro zna koliko su bez srca, jer ona je mnogo pretrpjela u njihovim rukama, nakon moje smrti. Ona se sada prisjeća mnogo toga što sam joj govorio kad sam bio kraj nje. Sve to sada postaje jasno. Ovo je vrijeme testova, moji prijatelji. Nikad nije bilo važnije da se udružite i budete zajedno.

Radosno je vidjeti kako se irski narod udružuje da uzme natrag kontrolu od bankara. Oni su otkrili svoju SNAGU, i našli su svoj glas. Oni će voditi na putu. Sve druge zemlje će slijediti njihovo vodstvo. To je počelo: SNAGA NARODA pokazuje da se to može napraviti kad se ujedinite. Svijet vas gleda, Irsko, i želi da uspijete. 

Moja draga supruga pronalazi prave ljude kako bi ih dovela do vaše pozornosti, da vas potaknu da postanete snažna bića svjetlosti koja jeste. Pomoć dolazi kad je najviše trebate. Hvala ti, S, za savjete i podršku M. Nije joj bilo vrijeme da ode.

Moja draga, bila si upozorena. Pokušaj djelovati po tom savjetu, jer to će ti pomoći. Vi imate posla za obaviti i treba vam snaga da to učinite.

Uvijek na tvojoj strani, tvoj obožavatelj, Monty. 


NAPOMENA VERONIKE:
Drugi dio intervjua s Heraldom Kautz-Vella sada je dostupan. David iz Galweya u Irskoj, pisao mi je. On je spreman voditi obnavljanje energije ley linija u Irskoj. Molim vas, pomozite mu da to učini za svijet.

Poruka od Davida Egana:

Moje ime je David Egan, ja sam osoba koja sudjeluje u osnivanju grupa koje će raditi na ley linijama u Irskoj. Cilj ovog rada je da se donese iscjeljenje i mir irskom narodu i zemlji. Ovaj rad se može s vremenom proširiti kako bi se pomoglo drugim zemljama i rasama, u postizanju iscjeljenja, oslobođenja i mira.

Razgovarao sam o tome s Veronikom Keen i ona to podržava, i pomoći će u tome. Ja također podržavam njen rad za centre iscjeljenja u Irskoj, koji će poboljšati i dodati novu vrijednost radu na ley linijama. Čvrsto vjerujem da je ovo iscjeljivanje, posebno duboko iscjeljivanje na spiritualnim, duhovnim, emocionalnim i mentalnim razinama nužno za Irce i druge narode, te će poslužiti kao stepenica prema postizanju oslobođenja, socijalne/ekonomske/pravne pravde zasnovane na poštovanju (svih) i skladniji, tolerantniji i miran svijet. Nešto što se jako puno traži u svijetu danas, kako se može vidjeti iz vijesti.

Prošli tjedan sam kontaktirao nekoliko stručnjaka na području ley linija i vrtloga (presjeci ley linija u kojima je velika koncentracija energije i snage), a ja sam tražio karte tih ley linija i vrtloga. Neke ley linije i vrtlozi su identificirani u Irskoj. Nema nikakvih karata za njih, samo djelići informacija tu i tamo, što je bilo teško naći na internetu i prikupiti. Trebalo mi je nekoliko dana da ovo pronađem, i ja sam to prikupio i dodao to ovom e-mailu. Nadam se da ću prikupiti još informacija u narednim tjednima od naših stručnjaka za ley linije. 

Nakon što se dovoljno ljudi uključi u jednu grupu, mi ćemo napraviti raspored da se sastanemo jednom tjedno na mjestu gdje se sastaje nekoliko ley linija, na vrtlogu, i provodimo aktivnosti i radimo da dođe do iscjeljenja, oslobođenja i mira irskom narodu i zemlji. Tijekom vremena možemo ovo proširiti na 2 do 3 susreta tjedno, i osnovati druge grupe, tako da se odvija kontinuirano iscjeljivanje na tjednoj bazi.

Nisam te mogao kontaktirati ranije ovog tjedna, jer moje računalo je bio napao virus ili haker koji je prekinuo moju internetsku vezu i mrežne postavke, a to nisu mogli riješiti ni razni tehnički stručnjaci. Rečeno mi je da su i drugi ljudi, uključeni u ovaj rad na iscjeljivanju i rad na ley linijama pretrpjeli slične napade na njihovo računalo u prošloj godini. To može i ne mora biti zlonamjerno ili kriminal, ali svakako je sumnjivo da ti ljudi uključeni u ovaj rad imaju napade na računala. To je prvi put da je netko napao moj računalni sustav, a imao sam prilično dobar sigurnosni sustav. Trebao sam nabaviti dodatni sigurnosni softver u zadnjih nekoliko dana kako bi u potpunosti zaštitio i osigurao moj računalni sustav i mrežu. Postoje neki ljudi koji su se protivili iscjeljivanju i miru, i radije žele profitirati iz rata, nepravde i podjele, a to je došlo na vidjelo u tisku i vijestima u zadnje vrijeme, šokirajući mnogo ljudi; kabala je izraz koji se često koristi da bi se opisali ti ljudi. Bilo bi mudro investirati u dobar anti-virus softver i vatrozid; ja preporučam Avira AntiVir anti-virus softver i Comodo vatrozid i Spybot Search and Destroy. Oni su najbolji koliko ja znam. 

Ja ću te informirati o fazi formiranja grupa i o rasporedu za rad na ley linijama. nadam se početi s tim u rujnu.

Lijepi pozdrav
David Edgen
Galway

Dokumenti o ley linijama: 

Mjesta ley linija, presjeci ley linija/vrtlozi u Irskoj i Velikoj Britaniji

Irska

Tara Hill

Uisneach

St. Michael Line running from Skellig Michael

Newgrange

Loughcrew

Britain

Glastonbury Tor

St. Michaels Mount (presjek 4 ley linija , uključujući St. Michael liniju i St. Mary liniju)

Royston cave (presjek 2 ley linije, uključujući St. Michael liniju i St. Mary liniju)

The St. Michael linija

The St. Mary linija

Stonehenge

Bath abbey

Greben Malvern brda. Po teoriji Alfreda Watkinsa St. Ann's Well u Worcestershiru je
početak ley linije koja prolazi grebenom Malvern Hills kroz nekoliko izvora uključujući 
Holy Well, Walms Well, i St. Pewtress Well. (Engl. Well = izvor, vrelo, op. prev.)

Avebury stone circle

Bristol Dowers grupa ima informacije o ovim linijama i mjestima


Web stranica: The Montague Keen Foundation

Kanal: Veronica Keen


Preveo: Fredi

No comments:

Post a Comment

interview

interview



Predstojeći uhićenja Smutnje