Followers


Tuesday, December 8, 2015

Hrvatski -- Montague Keen - 6. prosinca 2015

Montague Keen - 6. prosinca 2015


Dok vaši "lideri" vuku čovječanstvo dalje u PONOR, oni sami sebe otkrivaju kakvi su. Ja sam vam mnogo puta govorio da će se u pet do dvanaest čovječanstvo probuditi i odbiti surađivati u ovom strašnom samouništenju. To će se dogoditi, moja draga, obećavam ti to. Izvor neće stajati po strani i gledati kako se čovječanstvo i Zemlja uništavaju. Nećete morati dugo čekati, jer ljudi se bude svakog dana, i koriste svoje energije da se zaustavi ovaj pokolj. 

Ne vjerujte onome što vam govore na televiziji i u novinama. Istina je nešto što morate tražiti. Sve je tu za one koji traže. Vi dugujete sebi da zaštitite čovječanstvo i Zemlju. Svaki dan možete vidjeti dokaze za ono o čemu sam vam govorio. Od toga se ne može pobjeći. S tim se mora suočiti. 

Vi i vaši, moji prijatelji, ste pod velikim napadom u svakom kvartu. Ubijanje se događa svuda oko vas. Nisu to samo bombe i pištolji. To su lijekovi, zagađeni zrak i hrana. Vi ste u ratnoj zoni koju samo rijetki mogu vidjeti. 

Povežite se direktno s Izvorom. Nikad nije bio potreban posrednik da to učinite. To vas je samo odvojilo i prekinulo vašu direktnu vezu. Razgovarajte s Izvorom kao što biste sa svojim najdražim prijateljem, jer to je upravo ono što radite. Vi ste bliži izvoru u prirodi nego bilo tko drugi na Zemlji. Crkve nisu osmišljene da vas njemu približe. One su bile specijalno osmišljene da vas odvoje od njega, tako da vas kontroliraju i zadrže da ne idete pravim putem. Sada je potrebno da preuzmete kontrolu nad svojim životima: da budete odgovorni i da donesete svoje vlastite odluke. Vi svi ste pod napadom, a napadi dolaze u svim odijelima. Moja draga supruga je to naučila, o svom trošku, prošlog tjedna.


Komentar Veronike

Prije godinu dana, jedan amerikanac, D.C., koji je rekao da završava pisanje knjige o životu poslije smrti, kontaktirao me i rekao da je htio pomoći. D.C. me molio da pronađem B&B u neposrednoj blizini, ali to nije bilo moguće. Tako sam dopustila da ostane kod mene u kući.

On je stigao 1. prosinca, i slijedeći dan, postala sam svjesna da ima problem s alkoholom i drogom. To me uznemirilo, jer nije davao nikakve naznakove toga. Međutim, to je u njegovom glasu na vrpci.

3. prosinca, dobio je dvije čaše crnog vina za ručak; dok ja osobno, ne pijem alkohol. Kad smo se vratili s ručka, otišla sam u svoju radnu sobu da provjerim moje e-mailove, a kad sam se vratila u dnevnu sobu, rekla sam mu da je David cameron počeo bombardirati Siriju.

On je bio oduševljen. Taj čovjek, D.C., potpuno se promijenio. Promijenio je oblik. Bio je preuzet. Njegove oči su bile ogromne crne rupe. Lice mu se promijenilo, kao i njegov glas. Sada, on je režao na mene, demonski.

Nisam mogla vjerovati što proživljavam. On me verbalno napadao. Bilo je vrlo gadno. Skupila sam svu snagu koju sam mogla skupiti i rekla mu odlučno, jasnim glasom: "ODLAZI IZ MOJE KUĆE."

On je vrištao na mene. Zato sam pozvala susjeda da me zaštiti. D.C. je uzeo svoju torbu i ostale stvari, i dalje vičući na mene dok je izlazio iz moje kuće. Zamalo da razvali vrata iz šarki kad ih je zalupio.

Činilo se da ga je zbog ovisnosti o alkoholu i drogi lako preuzeo demonski entitet. U tom stanju, bio je vrlo opasan. To iskustvo mi je bilo vrlo uznemirujuće, pa vas molim da razumijete ako nisam odgovorila na vaš e-mail. Ako mi on bude i dalje stvarao probleme, razmotrit ću objavljivanje snimaka koje imam o njemu, jer nastojim sve snimati. 

Bio je to pokušaj kabale da dođe do mene. U mojoj želji da dijelim svjetlo i istinu, dovela sam sebe u opasnost. Bilo je šokantno imati posla s tako pokvarenim mračnim entitetom.

Lekcija je naučena!

Iskoristite ovo praznično vrijeme da se povežete s obitelji i prijateljima. Podijelite svoju želju za boljim svijetom za sve. Vidite sve manipulacije onakvim kakve jesu: ubijanje i uništavanje cijele infrastrukture zemalja, i pljačkanje ono malo resursa koje imaju. To je najodvratniji zločin. Nemojte ga podržavati.

Doživjet ćete još mnogo lažnih događaja. Njima treba da vi budete u STRAHU, tako da pristanete na sve što oni traže. Oni vas žele kontrolirati u svakom trenutku.

Meditirajte kad god ste u mogućnosti, da bi se podigli iznad tame koja je svuda oko vas. To će vas ponovno povezati s vašim Višim Ja. To se može koristiti za širenje svjetla.

Engleska snažno potiče rat, jer njima je potreban izgovor da uvedu više kontrole nad ljudima. Očekujte da će se lažni događaji posvuda pojavljivati, ali nikad na njihovom kućnom pragu. To je UVIJEK ISTA FORMULA. To uvijek radi: stvoriti strah i većina ljudi će onda pristati na bilo što. Rekao sam vam da će biti gore prije nego što bude bolje. Uz pomoć svih, biti će bolje. 

Svatko od vas ima anđela čuvara. Povežite se s njim. Ja sam morao tražiti dopuštenje Veronikinog anđela čuvara kako bih mogao raditi direktno s njom. Oni su tu samo zbog vas. Samo razmislite na trenutak o tome. Oni čekaju da se povežete s njima. Duhovni svijet čeka vaš poziv za pomoć. Mi se ne možemo miješati, osim ako nismo pozvani. Pomognite onima koji rade u vaše ime, kad god je to moguće, jer oni su preuzeli na sebe veliki teret. Prestanite biti samo jedan iz mase, vođeni kao ovce na klanje. Svi vi imate vječnu dušu. Vi ste na Zemlji u onom što se čini kao trenutak cijelog postojanja vaše duše. Vi ste odabrali da doživite završetak kontrole mračnih i njihovo uklanjanje sa Zemlje. Kad mir bude obnovljen (a to će biti) onda ćete imati priliku da uspostavite bolji svijet za sve. To je vaša misija. 

Moja draga, mračni koriste sve moguće da dođu do tebe. Oni će to nastaviti činiti, jer oni se bore za svoj opstanak. Iako si bila teško potresena, ti se oporavljaš. To je bila teška lekcija. Istraživanja koja svakodnevno provodiš su trn u oku kabale, zato te oni pokušavaju ukloniti.

Mi smo na tvojoj strani.

Uvijek, tvoj obožavatelj, Monty.


Web stranica: The Montague Keen Foundation

Kanal: Veronica Keen


Preveo: Fredi
https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif


No comments:

Post a Comment

interview

interview



Predstojeći uhićenja Smutnje